Finansbank pos kullanım kılavuzu

Finansbank POS cihazı nasıl kullanılır?

Kartlı/Temassız/Karekod Ana menüden Peşin Satış seçilir ve satış tutarı girilir veya POS'a satış tutarı girilir. Tutar doğru ise Giriş, değilse Çıkış tuşuna basılır. Kart, temassız okuyucuya okutulur, çip okuyucuya takılır veya Karekod ile ödeme almak için 0 tuşuna basılır.

Finansbank POS rulo talebi nasıl yapılır?

QNB Finansbank Pos Destek İletişim Telefon Numarası olan 0850 222 1 900 numaralı Qnb Finansbank pos destek hattını arayarak pos cihazınızla ilgili rulo talebi ve teknik arıza gibi taleplerinizi bankaya ile ve kredi kartıyla satış sorunlarınızı çözebilirsiniz.

Finansbank 99 hata kodu nedir?

99 Insufficient permissions to : Kullanıcı hatası (belirli bir işlem yaparken o işleme yetkisi olmayan bir kullanıcı kullanılmış. Mağaza kodunu, kullanıcı adını ve şifresini gözden geçiriniz.)

Finansbank hata kodu 12 nedir?

Pos cihazlarından alınan 012 hatası genellikle alışverişlerin taksitlendirilmesi ile alakalı bir durumdur. Taksitlendirme sırasında oluşan bu hata sonrasında kullanıcılar ne yapacaklarını bilememektedir. Böyle bir hata ile karşılaşıldığında kredi kartının ait olduğu bankayı arayabilirsiniz.

Hangi bankanın POS cihazını almalıyım?

POS Cihazı Veren Bankalar

Akbankİş BankasıZiraat Bankası
AnadolubankKuveyttürk Katılım BankasıDenizBank
TEBHalk BankVakıfBank
ING BankYapı Kredi BankasıQNB Finansbank
Albaraka Katılım BankasıAlternatif BankaBurgan Bank

•May 22, 2018

POS cihazı almak için ne gerekli?

POS cihazı almak için gerekli evraklar:

  • Kimlik aslı ve fotokopisi.
  • İşletme ortak ise her bir ortağın ayrı ayrı kimlik fotokopisi.
  • İşletmenin ikamet belgesi.
  • İşletme ruhsatınız.
  • İşletme vergi levhası
  • Adınıza kayıtlı bir fatura (elektrik, su vb.)
  • İmza beyannamesi.

POS cihazından rulo talebi nasıl yapılır?

POS cihazınız üzerinden veya Üye İşyeri Platformundan POS rulosu talep edebilir veya 0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak talepte bulunabilirsiniz.