Sürücü belgesi için randevu

Sürücü belgesi Randevu nasıl alınır?

Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Alo 199 Çağrı merkezinden ya da randevu.nvi.gov.tr web portalı üzerindeki sürücü belgesi Randevu Sisteminden randevu alınarak yapılmaktadır.

Ehliyet Randevu harcı nereye yatırılır?

Ehliyet başvurusu için yatırılması gereken ücreti; Vergi dairelerine. Anlaşmalı bankalara. Gelir İdaresinin internet vergi dairesine.

Ilk defa ehliyet randevu nasıl alınır?

Türkiye genelinde BÜTÜN RANDEVULAR nüfus müğdürlüğü tarafından https://randevu.nvi.gov.tr/ linki üzerinden alınacaktır. Başvurunun ilk aşamasında “Başvuru Türü” olarak “Sürücü Belgesi” seçeneğini seçiniz. Devamında Ad, Soyad, T.C Kimlik No, Doğum tarihi bilgilerini giriniz ve Güvenlik kodunu doğrulayınız.

Ehliyet harcı yatırmadan randevu alınır mı?

Randevu almadan harç ücretlerini ödemeniz gerekiyor. Ödemeler bankalar aracılığıyla yapılmaktadır. Ehliyetinizi istediğiniz ilden veya ilçeden alabilirsiniz.

Sürücü belgesi randevusu nereden alınır?

Ehliyet yenileme işlemi yapmak isteyenler; Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Alo 199 Çağrı merkezinden ya da www.nvi.gov.tr web portalı üzerindeki sürücü belgesi Randevu Sisteminden randevu oluşturabilirler.

Ehliyet harcı kaç TL?

A, A1, A2 ve F Sınıfı İçin Harç Ücreti: 370 TL, Değerli Kağıt Bedeli: 280 TL, Vakıf Payı: 60 TL, Toplam: 710,40 TL. B Sınıfı İçin Harç Ücreti: 1.160,9 TL, Değerli Kağıt Bedeli: 280 TL, Vakıf Payı: 60 TL, Toplam: 1.456,TL.

Ehliyet harcı 2021 nereye yatırılır?

Ehliyet harcı hangi bankalara yatırılır? Ehliyet harçlarından biri olan vakıf payı, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün anlaşmalı olduğu bankalara yatırılmalıdır. Değerli kağıt bedeli ve harç ücretinin ise Maliyet Bakanlığı'nın anlaştığı bankalarda yatırılması gerekir.