Tehlikesiz atık toplama ayırma belgesi

Tehlikesiz Atık Toplama ve Ayırma Belgesi nasıl alınır?

Tehlikesiz atık toplama ayırma belgesi, lisans kapsamına girmemektedir ve bu belgeye başvuru dilekçe ile yapılmaktadır. Tehlikesiz atık geri kazanım, ambalaj atığı toplama ayırma ve geri kazanım lisansları gibi entegre çevre bilgi sistemi üzerinden başvuru yapılmasına gerek bulunmamaktadır.

Elektronik atık toplama lisansı nasıl alınır?

Lisans belgesinin alınabilmesi için öncelikle yetkili bir çevre danışmanlık firmasından hizmet alarak çalışmalara başlanır. Tesise ziyaret gerçekleştiren çevre mühendisi işletmede incelemeler yapılarak tesisin uygunluğunu denetler ve yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verir.

Hurda toplama izin belgesi nasıl alınır?

Tehlikesiz Atık Toplama ve Ayırma Belgesi Almak İçin Gerekli Evraklar Listesi

  1. Mülkiyetle ilgili resmi belge.
  2. Taahhütname.
  3. Ticaret Sicil Gazetesi Örneği.
  4. Kalibrasyon belgesi.
  5. Yetkililer için İmza sirküleri.
  6. Vergi Levhası
  7. ÇED tarafından yazılmış görüş yazısı
  8. Atıksu bağlantıları ile ilgili belge veya yazı

Tehlikeli atık toplama lisansı nasıl alınır?

Tehlikeli Atık, Tıbbi Atık, Atık Yağ, Bitkisel Atık Yağ, ve Atık Akü taşımak isteyen gerçek ve tüzel kişiler taşıma lisansı almak zorundadır. Bunun için Tehlikeli Atıkların Kontrolü Yönetmeliği EK-18'inde bulunan bilgi ve belgelerle ilgili Valiliğe başvurarak firma ve araç için lisans alınması gerekmektedir.

Seyyar hurdacılık belgesi nasıl alınır?

Hurdacılık belgesi almak için hazırlamanız gereken evraklar şunlardır:

  1. Taahhütname,
  2. Ticaret Sicil Gazetesi Örneği,
  3. Mülkiyetle alakalı resmi belge,
  4. Vergi Levhası,
  5. Kalibrasyon Belgesi,
  6. ÇED tarafından hazırlanmış görüş yazısı,
  7. Yetkililer için imza sirküleri,
  8. Proje özeti,

Bazı Tehlikesiz atıklar nelerdir?

Tehlikesiz atıklar genellikle insan sağlığına ve çevreye herhangi bir zararı bulunmayan atıkları kapsar. Bunlar genellikle son kullanma tarihleri gelen, geçen atıklar, kullanma ömürlerini tamamlayan plastik kablo vb atıklardır.

Atık belgesi nasıl alınır?

Sıfır atık belgesi, sıfır atık yönetim sistemini kuran, işleten ve bu çalışmayı belgelendirmek isteyen bina ve yerleşkeler ile mahalli idareler tarafından alınabilir. Sıfır atık belgesini vermek üzere, Sıfır Atık Yönetmeliği kapsamında Çevre ve Şehircilik İl Müdürlükleri yetkilendirilmiştir.