Ziraat borsa şikayet

Ziraat Yatırım nereye şikayet edilir?

0850 22 22 979 Ziraat Yatırım müşteri hizmetleri numarasını arayarak şirket ile doğrudan temasa geçebilirsiniz.

Ziraat borsa para kesiyor mu?

Hesap İşletim Ücreti var mı? Kurumumuzda Hesap İşletim ücreti uygulaması bulunmamaktadır. Şirketimizde hesabı olan ve hesap özetlerini iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderilmesini talep eden müşterilerimizden postalama masrafı olarak aylık 8.40 TL alınmaktadır.

ZBorsa gecikmeli mi?

ZBorsa tüm Ziraat Yatırım müşterilerine ücretsiz sunduğumuz mobil uygulamamızdır. Bist'de yer alan tüm Hisse, Varant veya VIOP kontratının canlı fiyatını BİST veri ücreti ödemeden takip edip işlem yapabilirsiniz. … Ücret gerektiren diğer veriler de uygulamamızda gecikmeli şekilde mevcuttur.

Ziraat borsada satış emri ne zaman gerçekleşir?

10:00- 12:30 saatleri arasında yapabilirsiniz. Süreli emir tipinde ilgili hisse için 90 gün süresince alış ya da satış emirleri sisteme gönderilir.

Ziraat Bankası Personeli nereye şikayet edilir?

Merkezin Alo 170 hattını arayarak herhangi bir bankanın personelini şikayet etme için bilgilerinizi paylaşabilirsiniz.

0850 220 00 00 kimin?

444 00 000850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekmektedir.

Ziraat Bankası ne kadar komisyon veriyor?

Bankacılık Hizmetleri ile Ücret ve Komisyonları

İŞLEM TÜRÜ (TL İŞLEMLERİ)ÜCRET KOMİSYON ORANI VEYA TUTARI
0-3.000 TL arası23 TL
3.000 TL üzeri% 0,3 (binde üç)
0-2.500 USD arası115 TL
2.500 USD üzeri194 TL